poniedziałek, 28 maja 2012

Witajcie

Wiem, że znów mnie długo nie było. Ale niestety ilość rzeczy do zrobienia uniemożliwia mi częste pisanie. Postaram się poprawić, choć nie będzie to łatwe, gdyż moja pociecha ciągnie mnie na dwór jak tylko nadarzy się okazja. Cierpi na tym nie tylko mój blog, ale również moje robótki. Ostatnio nosiłam się z zamiarem napisania, ale zawsze coś wypadało, jednak po tym jak bratowa :-* kilka dni temu nakrzyczała na mnie, że się bardzo ociągam w postach, nie miałam już wyjścia, musiałam napisać.

Od jakiegoś czasu, właśnie dla organizatora mojego czasu wolnego :D skubie pewien obrazek przedstawiający statek z piratami. Jego rozmiary to 226x168. Wyszywam go na kanwie 15 ct. używając muliny Ariadna. 

 Jakiś czas temu obrazek wyglądał tak:


A dziś przedstawia się następująco:




 Nie przybywa go ostatnio za dużo, bo zaczęłam nowe xxx dla osoby która regularnie stawia mnie na nogi. Za co BARDZO jej dziękuję. Mam nadzieję, że prezent się spodoba i że uda mi się go ukończyć do sierpnia. Na szczęście nie jest wymagający i bardzo przyjemnie się go wyszywa.  Robię go również na kanwie 15, a kolor nici to Ariadna 1815, rozmiar 180x170.

Skromny początek:


 

2 komentarze:

  1. Monika (ruda)czerwca 03, 2012

    Świetne te Twoje xxx :) gratuluję talentu i cierpliowści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie prace zapowiadają się pięknie! :D
    W chwili przerwy od xxx zapraszam do zabawy na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kinga

    OdpowiedzUsuń